Servis O nás
 
 


iStores Servis

 

servis

 

Zverte svoje zariadenia skutočným profesionálom a servisujte ich v oficiálnom autorizovanom servise - Apple Authorized Service Provider. Náš tím Apple certifikovanych technikov je vám k dispozícii pre záručné aj pozáručné opravy.

 



  iStores - Avion


  Ivanská cesta 16,
  821 04 Bratislava
  tel.: 02/2090 1588


  Otváracie hodiny: 
  Po - Pi: 10:00 - 17:00
  Kontaktná osoba: Juraj Hráček
  E-mail: servisbaavion@istores.sk

  SWISS spol. s r.o.


  Pestovateľská 13 (areál OC Korzo)
  821 04 Bratislava
  tel.: 02/6720 2080


  Otváracie hodiny: 
  Po - Št: 08:00 - 17:00
  Pi: 8:00 - 14:30
  E-mail: servis@swisshp.sk


Servis produktov: Mac, iPad, iPhone, Apple Watch, Apple Watch Nike+, iPod, Apple TV, Beats

 

Nájdite svoj najbližší autorizovaný servis:

 

Reklamačný postup výrobkov Apple a Beats


Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:
Zariadenie môžete priniesť osobne do autorizovaného servisného strediska (iStores Avion a SWISS), do hociktorej predajne iStores alebo sídla spoločnosti WESTech alebo ho poslať kuriérom. Po ukončení reklamácie vám príde notifikácia e-mailom alebo SMS a zariadenie si buď vyzdvihnete alebo vám ho zašleme po vzájomnej dohode.
Všetky predchádzajúce neautorizované zásahy do zariadenia, opravy a výmeny súčiastok v neautorizovaných servisoch môžu mať za následok stratu záruky na zariadenie.


Uplatnenie záručnej reklamácie:
a. na tovar zakúpený na území SK fyzická osoba/ občan 24 mesiacov od kúpy
b. na tovar zakúpený na území SK právnická osoba 12 mesiacov od kúpy
b. na tovar zakúpený v rámci EU fyzická osoba/ občan alebo právnická osoba 12 mesiacov od kúpy
c. na tovar zakúpený od SK Operátora fyzická osoba/ občan alebo právnická osoba 12 mesiacov od kúpy
(v prípade že operátor SK poskytuje 24 mesačnú záruku druhý rok záruky je potrebné uplatniť si priamo u operátora)
d. na tovar zakúpený mimo krajín EU fyzická osoba/ občan alebo právnická osoba 12 mesiacov od kúpy 
(v danom prípade nemusí byť garantovaný servis zariadenia z dôvodu odlišnej lokalizácie zariadenia)


Pre uplatnenie záruky je nevyhnutné:
a. doložiť k zariadeniu čitateľný doklad o kúpe
b. pre produkty iPhone, iPad, iPod, Apple Watch vypnúť službu "Nájsť moje zariadenie" priamo v zariadení alebo cez iCloud.
c. produkt musí spĺňať záručné podmienky výrobcu
d. skontrolovať vek zariadenia a príslušnú dĺžku záruky môžete podľa sériového čísla zariadenia (tu nájdem sériové číslo zariadenia) na stránke https://checkcoverage.apple.com/sk/sk/


Pozáručné opravy zariadení:
a. sú vykonávané opravou, výmenou súčiastky alebo výmenou SWAP modulu (SWAP = výmena zariadenia za rovnaký model, pôvodné zariadenie ostáva majetkom výrobcu)
b. po diagnostike vady vám zašleme informáciu o cene opravy formou cenovej ponuky zaslanej mailom na vami uvedenú adresu
c. po schválení cenovej ponuky je vykonaná oprava zariadenia
d. v prípade neschválenia cenovej ponuky na opravu môže byť diagnostika vady a procesy s tým spojené spoplatnené vo výške 20 EUR bez DPH.- / 24 s DPH.-


Ostatné postupy definuje reklamačný poriadok WESTech, spol s r.o.

 

 


servis


servis


servis

 

servis

 

 

 
 
 
 
Prihlásenie
 
 
 
 
 
 
Košík
0 položiek,
 
0
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sleduj iStores aj na sociálnych sieťach
Odoberaj iStores newsletter
 
 
 
 

 

 

Copyright 2014 WESTech, spol. s.r.o., Stará Vajnorská 17, Bratislava

Všetky práva vyhradené

Zaslať otázku alebo chybu súvisiaci s webom

  • visa card
  • visa electron card
  • master card
  • maestro card
  • tatra pay
  • vub epay
  • cetelem

 

Technické riešenie © 2017 CyberSoft s.r.o.

SLK-WEBSHOP