0  produkt
Košík je prázdny


Nakupovanie na iStores.sk

Naším cieľom je zjednodušiť vám nákupný proces na našom e-shope tak, aby ste si nakupovanie užili. I tak sa však môže stať, že budete mať otázky. Spísali sme pre vás najbežnejšie otázky, kde nájdete informácie o nakupovaní, o spracovaní a stave objednávky, o platbách a doručení, o vrátení a reklamáciách a o užívateľskom účte a bezpečnosti na stránke.

    V eshope iStores nakúpite veľmi jednoducho. Nájdite si v našej ponuke produkt, ktorý sa vám páči. Produkty sú v hornom menu prehľadne rozdelené podľa jednotlivých kategórií. Vyberte si kategóriu produktu, o ktorú máte záujem a následne si vyberte konkrétny produkt. Pri produkte nájdete uvedený popis produktu aj technické špecifikácie. Ak má produkt viacero variantov, zvoľte si tú kombináciu, ktorú si chcete objednať. Napríklad pri iPhone alebo MacBook-u máte na výber rôzne farby zariadení a kapacity.

    Produkty v ponuke eshopu iStores sú nové a originálne zabalené od výrobcu. V našej ponuke však môžete nájsť aj produkty so zníženou cenou a upravenou záručnou dobou, ktoré nemôžeme predať ako nové, ale určite by si tiež radi našli nového majiteľa. Tieto produkty sú označené v popise ako:

  • Poškodený obal
    Produkt s poškodeným obalom znamená, že produkt je nový a nerozbalený s kompletným príslušenstvom a pokrčeným alebo roztrhnutým vonkajším obalom.

  • Rozbalené
    Rozbalený produkt znamená, že bol vrátený zákazníkom v rámci 14-dňovej lehoty a balenie bolo otvorené. V popise takéhoto produktu vždy nájdete konkrétne informácie o stave produktu, napr. či obsahuje nabíjačku a kábel a pod.

  • Vystavený
    Vystavený produkt znamená, že bol rozbalený a vystavený v predajni.

    Ak je pri produktoch uvedená dostupnosť "Na sklade", znamená to, že produkt máme buď na centrálnom sklade, alebo sa nachádza v niektorej z našich predajní. To, v ktorej predajni je produkt skladom zistíte tak, že si rozkliknete rolovacie menu pod "Pozrite si aj dostupnosť tovaru v našich predajniach". Zelená bodka znamená, že je produkt na sklade. Oranžová bodka znamená, že produkt nie je v danom momente na sklade a bude potrebné na jeho dodanie počkať.

    Ak nemáme niektoré produkty momentálne na sklade, je pri nich uvedená "Orientačná dostupnosť" – to znamená, za aký dlhý čas očakávame naskladnenie.

    Dodacia doba produktov, ktoré nie sú na sklade, závisí od dodávateľa konkrétnej značky a nie je možné ju z našej strany ovplyvniť.

    Rezervácia tovaru momentálne nie je možná. Produkt si môžete „rezervovať“ len tak, že si ho pridáte do košíka a vytvoríte si objednávku. Vtedy sa produkt zablokuje do vašej objednávky a môžete ho považovať za rezervovaný.

    Tovar si do košíka pridáte kliknutím na tlačidlo "Pridať do košíka", ktoré sa nachádza pri každom produkte, ktorý je možné objednať.

    Pokiaľ je pri produkte uvedené "Informujte sa", znamená to, že produkt nie je v danom okamihu na sklade. Ak by ste mali záujem o takýto produkt, kontaktujte nás a my vám zistíme, či ho vieme ešte objednať, a v akom časovom horizonte by sme vám ho vedeli dodať.

    Ak ste vložili do košíka všetko, čo ste chceli a ste pripravený tovar objednať, máte dve možnosti, ako sa dostať do košíka.

  • Po pridaní produktu do košíka sa vám otvorí kontrolné okno, v ktorom stlačíte tlačidlo "Zobraziť košík". V tomto kroku si môžete takisto vybrať doporučené príslušenstvo alebo iný súvisiaci produkt zo zobrazenej ponuky.
  • Kliknite na ikonku košíka v pravom hornom rohu na ktorejkoľvek stránke eshopu iStores.

    Potrebujete pomôcť s vytvorením objednávky? Postupujte podľa týchto 3 jednoduchých krokov.

  • Prvý krok – Kontrola košíka
    V prvom kroku si v nákupnom košíku skontrolujte, či v ňom máte tie produkty, ktoré si chcete objednať a cenu. Pri jednotlivých produktoch môžete meniť počet kusov alebo produkty úplne odstrániť.

    Ak je pre vami vybraný produkt dostupná služba Výnimočná starostlivosť alebo Poistenie proti poškodeniu, môžete si v tomto kroku vybrať tú, o ktorú máte záujem. Jednotlivé služby sú zobrazené už s výslednou cenou pre zariadenie, ktoré máte v košíku. Službu si zvolíte jednoduchým stlačením tlačidla Pridať.

    V tomto kroku si takisto môžete uplatniť darčekovú poukážku a vernostné body.

  • Darčeková poukážka
    Stlačením nápisu Mám promo kód sa zobrazí políčko, do ktorého zadajte číslo zo zadnej strany darčekovej poukážky a stačte tlačidlo Použiť. Zľava sa automaticky premietne do výslednej ceny v nákupnom košíku.

    - Čo je darčeková poukážka? Ako si viem uplatniť poukážku?
    Pri každom nákupe online alebo v niektorej z predajní iStores získate zľavu na ďalšie nákupy vo forme bodov. Sami sa rozhodnete, koľko bodov pri nákupe využijete.

  • Stlačením tlačidla Kúpiť prejdete na druhý krok, a tým je samotný krok vytvorenia objednávky.

  • Druhý krok – prihlásenie/registrácia, zadanie údajov, výber spôsobu platby a dodania

  • Neregistrovaný zákazník
  • Ak ste u nás ešte nenakupovali, v druhom kroku najprv zadajte svoj e-mail a zatlačte tlačidlo Overiť.
  • Potom vyplňte Vaše kontaktné informácie a fakturačnú adresu.
  • Ak chcete odoslať tovar na inú adresu, odškrtnite políčko pri Dodacej adrese a zadajte adresu, na ktorú si želáte tovar doručiť.
  • Vyberte si preferovaný spôsob platby a dopravy. Pre viac informácií o spôsoboch platby a dopravy navštívte časti Doručenie a Platby.
  • Ako posledné stlačte tlačidlo Pokračovať a prejdite na posledný krok, ktorým dokončíte objednávku.

  • Registrovaný zákazník
  • Ak už máte u nás vytvorený účet, nie je možné urobiť objednávku bez prihlásenia.
  • Prihlásiť sa môžete buď priamo v druhom kroku objednávky, alebo po kliknutí na ikonku v pravom hornom rohu na ktorejkoľvek stránke eshopu iStores.
  • Automaticky sa vám natiahnu údaje z Vášho účtu, takže nie je potrebné nič vypĺňať.
  • Vyberte si preferovaný spôsob platby a dopravy. Pre viac informácií o spôsoboch platby a dopravy navštívte časti Doručenie a Platby.
  • Ako posledné stlačte tlačidlo Pokračovať a prejdite na posledný krok, ktorým dokončíte objednávku.

  • Tretí krok – Dokončenie objednávky
  • V poslednom treťom kroku si skontrolujte svoju objednávku a zadané údaje, aby ste sa uistili, že je všetko tak, ako má byť.

  • Na konci stránky zaškrtnite povinné políčka.
  • Objednávku do nášho systému odošlete stlačením tlačidla Záväzne objednať.
  • Po odoslaní objednávky Vás následne presmerujeme na stránku s poďakovaním, na ktorej tiež nájdete prehľad objednávky, vrátane Čísla objednávky.


Informácie o objednávke

    Akonáhle príde vaša objednávka do systému iStores, dostanete e-mail o prijatí objednávky obsahujúci číslo vašej objednávky, údaje o vašej objednávke, spôsobe platby a doprave.

    Pokiaľ vám takýto e-mail nepríde, skontrolujte si vo svojom účte na iStores.sk, či ste zadali správnu e-mailovú adresu a že vám e-mail neprišiel do záložky s nevyžiadanou poštou. V prípade potreby sa obráťte na našu Zákaznícku podporu.

    O priebehu spracovania vašej objednávky vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu, telefónu, príp. SMS správy.

  • Prijatie objednávky
    Po prijatí vašej objednávky do systému iStores dostanete e-mail o prijatí objednávky obsahujúci číslo vašej objednávky, údaje o objednávke, zvolenom spôsobe platby a doprave.
  • Odoslanie objednávky
    Potom, čo vaša objednávka odíde z nášho skladu, dostanete e-mail s oznámením o odoslaní s dátumom predpokladaného doručenia. Večer pred doručením dostanete e-mail priamo od dopravnej spoločnosti s číslom balíka a v deň doručenia SMS správu s 3-hodinovým časovým oknom, kedy bude váš balíček doručený na vašu adresu.
  • Osobný odber
    Ak ste si zvolili vyzdvihnúť svoju objednávku osobne v predajni, odošleme vám notifikačný e-mail a SMS akonáhle bude objednávka pripravená.
  • Zmeny v objednávke
    Niekedy sa môže stať, že produkt, ktorý ste si objednali, mal obmedzené skladové zásoby a už nemusí byť dostupný. V prípade akýchkoľvek neočakávaných zmien sa vás budeme snažiť čo najskôr informovať prostredníctvom e-mailu, príp. telefonicky.


Stav objednávky

    Stav vašej objednávky viete sledovať priamo vo svojom účte a o priebehu jej spracovania vás budeme informovať e-mailmi, príp. SMS správami.

    Celkový čas vybavenia objednávky závisí od reálnej dostupnosti produktu, typu objednávky (študenti, vlastná konfigurácia) a vami zvoleného spôsobu platby.

    Postup vybavenia objednávky je nasledovný:

    PRIJATIE OBJEDNÁVKY – POTVRDENIE OBJEDNÁVKY – SPRACOVANIE OBJEDNÁVKY – ODOSLANIE OBJEDNÁVKY – DORUČENIE OBJEDNÁVKY

  • Prijatie objednávky: niekoľko minút
    Prijatie objednávky znamená, že vaša objednávka úspešne prišla do nášho systému iStores a bolo jej pridelené Číslo objednávky. Zároveň sme na váš e-mail odoslali informáciu o prijatí vašej objednávky.
  • Potvrdenie objednávky: niekoľko minút až niekoľko hodín
    Potvrdenie objednávky znamená, že sme overili, či máme produkty z vašej objednávky reálne na sklade.
  • Spracovanie objednávky:  
    Spracovanie objednávky znamená, že sme skontrolovali vašu objednávku a dali pokyn do skladu, aby bola vaša objednávka starostlivo zabalená a pripravená na cestu k vám či už domov, do práce, alebo do vami zvolenej predajne iStores na osobný odber.
  • Platba vopred
    Pri platbe vopred môžeme vašu objednávku spracovať, až keď bude vaša platba pripísaná na náš účet a spárovaná s vašou objednávkou.
  • Odoslanie objednávky: 1 – 2 pracovné dni
    Odoslanie objednávky znamená, že sme váš balíček odovzdali kuriérovi a vaša objednávka je na ceste k vám. V prípade doručenia kuriérom DPD k vám domov alebo do práce a v prípade osobného odberu do vami zvolenej predajne iStores.
  • Doručenie objednávky
    Doručenie objednávky znamená, že vás kontaktoval kuriér a váš balíček úspešne dorazil k vám alebo ste dostali notifikačný e-mail a SMS správu s informáciou, že je váš tovar pripravený v predajni a čaká na osobné vyzdvihnutie.

    Ak po odoslaní objednávky do nášho systému zistíte, že niečo nie je v poriadku, napr. ste zadali nesprávne údaje alebo si vo vašej objednávke želáte doplniť, vymeniť alebo odstrániť produkt, tieto zmeny je možné uskutočniť, kým nebude vaša objednávka odoslaná. Potom to už z technických príčin nie je možné.

    V prípade, že máte záujem o zmenu vašej objednávky, prosíme, aby ste nás kontaktovali čo najskôr, najlepšie telefonicky. Tak budeme vedieť najrýchlejšie zareagovať a pomôcť vám.

    Samozrejme, môžete až do momentu, kým nebude odoslaná. Ak si želáte objednávku stornovať, stačí, keď odpoviete na e-mail o prijatí objednávky a napíšete, že si želáte vašu objednávku stornovať.

    Ak sme boli náhodou rýchlejší a balíček už je na ceste k vám, nie je už v našich silách objednávku stornovať. V tom prípade stačí, keď odmietnete zásielku u kuriéra a balíček sa vráti naspäť k nám. Ak ste objednávku zaplatili vopred, vrátime vám finančné prostriedky buď priamo na kartu, alebo vás budeme kontaktovať ohľadom ďalšieho postupu.

    V eshope iStores si môžete objednať aj tovar, ktorý nemáme momentálne skladom. Orientačná dodacia doba je uvedená priamo pri produkte a v určitých prípadoch, ako napríklad pri spustení predaja nových produktov, sa môže aj predĺžiť.

    Ak si chcete vytvoriť predobjednávku, stačí vložiť vybraný produkt do košíka a prejsť jednotlivými krokmi vytvorenia objednávky. Akonáhle bude objednaný produkt na sklade, vaša objednávka bude spracovaná v najkratšom možnom čase.

    Akým spôsobom viem kontaktovať iStores.sk?
  • Email
  • Chat
  • Telefonicky
  • Predajne iStores
  • Servis


Platby  

V eshope iStores si môžete zvoliť z nasledujúcich platobných metód:

    GP webpay je internetová platobná brána pre rýchle a bezpečné platby kartou. Platobná brána GP webpay umožňuje platby tuzemskými i zahraničnými kartami asociácií MasterCard, VISA, Diners Club a American Express. Podporuje tiež platby digitálnou peňaženkou MasterPass a MasterCard Mobile. GP webpay zodpovedá celosvetovým štandardom a spĺňa najprísnejšie bezpečnostné požiadavky MasterCard SecureCode, Verified by VISA a SafeKey, definované kartovými asociáciami MasterCard, VISA a American Express. Tieto štandardy sú označené ako 3D Secure a zaručujú maximálnu bezpečnosť platieb.

    Rýchla a bezpečná platba pre klientov Tatra banky.

    Po presmerovaní a prihlásení sa do Internet bankingu TB vám zobrazí predvyplnený platobný príkaz. Po potvrdení platobného príkazu sú peniaze okamžite poslané na náš účet. Po prijatí notifikácie o výsledku platby vám bude objednávka odoslaná.

  • Pri tomto spôsobe platby je potrebné byť prihlásený.

    Poskytujú pohodlný a bezpečný nákup prostredníctvom Internet bankingu.

    Po vytvorení objednávky budete presmerovaní na stránku VÚB banky, kde zadáte prístupové údaje do svojho Internet bankingu, po prihlásení potvrďte transakciu, následne budete vrátení do nášho e-shopu.

  • Pri tomto spôsobe platby je potrebné byť prihlásený.

    Za tovar zaplatíte v hotovosti alebo platobnou kartou priamo kuriérovi pri prebratí zásielky. Tovar na dobierku posielame iba v rámci Slovenskej republiky.

    Po potvrdení objednávky budete presmerovaní na zabezpečenú webovú stránku Tatra banky. Tento typ platby podporuje platobné karty VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, Diners Club alebo Discover.

    Na stránke vyplníte nasledovné údaje:
  • Číslo svojej karty
  • Platnosť karty
  • Ochranný CVV 2/CVC 2 kód
  • V prípade 3-D Secure aj heslo

  • Pri tomto spôsobe platby je potrebné byť prihlásený.

    Po prijatí objednávky so zálohovou platbou vám, v prípade, že sa všetky produkty z objednávky nachádzajú na sklade, vystavíme proforma faktúru, ktorú môžete uhradiť prevodom alebo osobne vložiť na náš účet.

    Údaje potrebné pre platbu ako variabilný symbol, číslo účtu atď., nájdete vo vystavenom doklade.

  • Tovar vám bude odoslaný až po prijatí platby na náš účet.

    Za tovar zaplatíte v hotovosti alebo platobnou kartou priamo vo vybranej predajni iStores.

    Vyberte si spôsob a dĺžku splácania, ako vám vyhovuje.

    Nákup na splátky nie je možné realizovať bez registrácie zákazníka.
  • Pre nákup na splátky sa prihláste.
  • V prípade, že nie ste zaregistrovaný, je potrebné sa zaregistrovať.
  • Po odoslaní/dokončení objednávky vyberte typ úveru cez tlačidlo "ZRIADIŤ SPOTREBITEĽSKÝ ÚVER CETELEM ON-LINE”.

  • UPOZORNENIE: V prípade zvolenia papierovej formy podpisu Zmluvnej dokumentácie po schválení vašej žiadosti, vzhľadom na mimoriadnu situáciu, je potrebné poslať dokumenty spolu s dvomi dokladmi totožnosti priamo do spoločnosti Cetelem, na adresu: Cetelem, Karadžičova 2, 811 09, Bratislava.




 

K prevádzke nášho webu www.istores.sk využívame takzvané cookies. Cookies sú súbory slúžiace na prispôsobenie obsahu webu, na meranie jeho funkčnosti a všeobecne na zaistenie vašej maximálnej spokojnosti. Používaním tohto webu súhlasíte so spôsobom, akým s cookies nakladáme. Viac info...