0  produkt
Košík je prázdny
Autorizovaný servis Apple

Najvyššia kvalita servisu Apple na Slovensku je k vám stále bližšie. Tri autorizované servisné strediská a spolu až 8 odberných miest pre záručné a pozáručné opravy zariadení Apple, Beats a príslušenstva.




Prečo si vybrať iStores?

Spĺňame prísne požiadavky kladené na profesionalitu, bezpečnosť a spoľahlivosť. Odovzdať zariadenie do servisu môžete v ktorejkoľvek predajni iStores 7 dní v týždni.


Autorizovaný servis Apple


So zárukou spoločnosti Apple.


U nás získavate záruku použitia jedine originálnych náhradných dielov Apple pre zachovanie plnej funkčnosti, kvality a originality vášho Apple zariadenia.


Základom bezproblémového fungovania zariadenia podľa vašich požiadaviek nie je len hardvérová podpora, ale aj komplexné poradenstvo, bezplatná diagnostika, bezpečnosť dát a optimalizácia nastavení softvéru. Na základe pravidelného vzdelávania, Apple tréningov a aktualizácií certifikácií technikov sa postaráme o vaše zariadenia v súlade s dlhoročnými praktickými skúsenosťami.


Servisujeme zariadenia: iPhone, iPad, MacBook, iMac, Mac mini, Apple Watch, Apple TV, AirTag, AirPods, slúchadlá Beats, iPod a príslušenstvo.

Profesionálne, bezpečne a rýchlo.


Servis a údržba vyžadujú skúsenosti, odborné znalosti a prvotriedne schopnosti. Zverte preto svoje zariadenia skutočným profesionálom a servisujte ich u autorizovaného poskytovateľa servisu AASP - Apple Authorized Service Provider.


  • Pred zaslaním či osobným doručením zariadenia do servisu vám zdvorilo odporúčame zálohovať dáta. Návod nájdete tu. V prípade potreby sa neváhajte s dôverou obrátiť na náš tím expertov, ktorý vám so zálohou dát pomôže.

    Pred zaslaním zariadenia do servisu prosíme o deaktiváciu služby FMI – Find my iPhone, Find my Mac, v prípade požiadavky servisu Apple Watch odporúčame zariadenie úplne odstrániť z účtu. Bez vypnutia tejto funkcie nie je možné vaše zariadenie diagnostikovať a opraviť. Návod nájdete tu.

  • K oprave prineste iba zariadenie a súčasti, ktoré majú priamu súvislosť so závadou a kópiu nákupného dokladu.

  • Naši certifikovaní technici vykonajú diagnostiku a následne opravu formou výmeny vadného kompomentu alebo výmenou za servisnú jednotku Apple – SWAP. Po výkone servisu poskytujeme plnú záruku na servisný výkon i na originálne náhradné diely Apple použité na opravu.

  • Opravené zariadenie si vyzdvihnete na príslušnej prevádzke alebo vám bude zaslané kuriérom (spoplatnená služba podľa aktuálneho cenníka)

iPhone / iPad / Watch Cena s DPH
Lepenie sklíčka/fólie - pri kúpe telefónu, iPadu alebo Watch spolu so sklíčkom v iStores 0 €
Lepenie sklíčka/fólie zakúpenej v iStores 4 €
Lepenie sklíčka/fólie zakúpenej mimo iStores 6 €
Lepenie sklíčka/fólie na iPad zakúpenej v iStores 10 €
Základné spustenie a nastavenie nového zariadenia zakúpeného v iStores (vytvorenie Apple ID, základné nastavenie) 0 €
Migrácia/Záloha dát (nové zariadenie zakúpené v iStores) 15 €
Migrácia/Záloha dát (nové zariadenie zakúpené mimo iStores) 25 €
Nastavenie zariadenia (vytvorenie Apple ID a základné nastavenia) 25 €
Reinštalácia iPhonu, iPadu, nahratie noveho iOS a zálohovanie zariadenia 25 €
iMac / MacBook Cena s DPH
Základné spustenie a nastavenie nového zariadenia zakúpeného v iStores (vytvorenie Apple ID, základné nastavenie) 0 €
Migrácia/Záloha dát 25 €
Nastavenie zariadenia (vytvorenie Apple ID a základné nastavenia) 20 €
Inštalácia čistého macOS bez zálohovania dát 33 €
Reinštalácia Mac OS so zálohovaním dát 45 €
Cenník servisných prác Cena s DPH
Základný servisný úkon v iStores 33 €
Hodinové školenie v iStores 33 €

Pokiaľ nemáte k dispozícii hotovosť na vyššiu investíciu za opravu prinášame vám rýchly a pohodlný servis aj na splátky. Opravu alebo výmenu zariadenia je možné financovať aj prostredníctvom splátkového predaja od spoločnosti Cetelem. V prípade záujmu o využitie služby je potrebné osobne navštíviť ktorúkoľvek predajňu iStores v lehote platnosti cenovej ponuky na opravu zariadenia.

Spoplatnená služba: Aktuálne k dispozícii Apple iPhone SE 2020 - 2 € / deň.

Zákazník, ktorý odovzdá svoje zariadnie do servisu u nás v predajni, má možnosť zapožičania si náhradného zariadenia po dobu servisu za poplatok 2 € / deň. Maximálne však zaplatíte len 30 € s DPH. V prípade presiahnutia reklamačnej doby 15 dní so zapožičaným iPhonom máte zvyšné dni do ukončenia servisu od nás zadarmo.

(maximálne však 30 dní – doba reklamácie)

Hardvérová výmena nefunkčného / poškodeného zariadenia za servisnú jednotku Apple je zvýhodnená výmena zariadenia za bezchybný kus rovnakého modelu, farby, kapacity a konfigurácie. Pôvodný diel (nefunkčné/poškodené zariadenie) sa po výkone servisu stáva majetkom spoločnosti Apple. Výmena za iný model, farbu, kapacitu a konfiguráciu nie je možný. Bezchybný kus odpovedá kvalitou aj vlastnosťami novému zariadeniu a má unikátne výrobné číslo (sériové číslo zariadenia), ktoré nebolo nikdy predtým použité.



iPhone 12

Oprava obrazovky v ten istý deň.


Máte na iPhone prasknutú obrazovku? Môžeme vám ju opraviť a iPhone si budete môcť vyzdvihnúť ešte v ten istý deň. Ponúkame opravy certifikované spoločnosťou Apple, pri ktorých používame originálne diely Apple, takže keď dostanete svoj iPhone späť, bude pracovať presne tak, ako má. Prineste nám svoj iPhone v pracovných dňoch do 15:00 a budete si ho môcť vyzdvihnúť ešte v ten istý deň. Servis v ten istý deň je k dispozícii pre iPhone 6s a novšie modely.

Zapožičanie zariadenia počas servisu.


Postaráme sa o vaše pohodlie v čase, keď je vaše zariadenie u nás servisované. Poskytneme vám náhradné zariadenie Apple iPhone SE 2020. Služba poskytnutia náhradného zariadenia je nad rámec záruky a preto je spoplatnená sumou 2 € / deň. Vaša spokojnosť je pre nás prvoradá, a preto sme stanovili limit zapožičania na maximálne 30 € s DPH. V prípade, že vaše zariadenie neopravíme do 15 dní od odovzdania do servisu, so zapožičaným iPhonom, máte zvyšné dni zapožičania do ukončenia servisu od nás zadarmo.


Počet náhradných zariadení je obmedzený, preto odporúčame rezerváciu už pri odovzdaní vášho zariadenia do servisu.

iPhone SE
cetelem

Servis aj na splátky.


Pokiaľ nemáte k dispozícii hotovosť na vyššiu investíciu za opravu prinášame vám rýchly a pohodlný servis aj na splátky. Opravu alebo výmenu zariadenia je možné financovať aj prostredníctvom splátkového predaja od spoločnosti Cetelem. V prípade záujmu o využitie služby je potrebné osobne navštíviť ktorúkoľvek predajňu iStores v lehote platnosti cenovej ponuky na opravu zariadenia.

Užitočné odkazy a návody.

Skontrolujte stav záruky vášho Apple zariadenia.

Stav záruky

Podmienky jednoročnej obmedzenej záruky Apple.

Obmedzenia záruky

Kde nájdete sériové číslo na svojom zariadení?

Sériové číslo

Ako odhlásiť zariadenie zo služby Nájsť môj iPhone?

Odhlásenie

Jednoduché dohodnutie termínu.


Vyberte a rezervujte si konkrétny dátum a čas opravy svojho zariadenia v ktoromkoľvek servisnom stredisku iStores. Aplikácia disponuje informáciou o dostupnosti technika vo vybraný deň rezervácie. Rezervácia je zadarmo.

Rezervovať technika

Batériu spracujeme zodpovedne.


Odhadzovanie batérií priamo do odpadu je nebezpečné pre životné prostredie. Preto naše Apple autorizované servisy zrecyklujú vašu batériu s maximálnou ohľaduplnosťou k našej planéte. Stačí, ak nám pošlete svoje zariadenie (môže to byť aj batéria z AirTagu), my batériu demontujeme a následne bezpečne zrecyklujeme.

SEWA


Kde nás nájdete?


Vaše zariadenie na opravu alebo servis vám prevezmeme okrem našich autorizovaných servisov aj v ktorejkoľvek z našich ôsmich predajní iStores na Slovensku.


iStores - Avion BA

Apple Authorized Service Provider

Ivanská cesta 16,
821 04 Bratislava
tel.: 02/2090 1588

Otváracie hodiny:
Po - Pi: 10:00 - 18:00

Kontaktná osoba: Juraj Hráček
E-mail: servisbaavion@istores.sk


iStores - Europa BB

Apple Authorized Service Provider

Na Troskách 25,
974 01 Banská Bystrica
tel.: 048/240 0091

Otváracie hodiny:
Po - Pi: 10:00 - 18:00

Kontaktná osoba: Nikolas Sajdák
E-mail: servisbbeuropa@istores.sk


iStores - Aupark KE

Apple Authorized Service Provider

Námestie Osloboditeľov 1,
040 01 Košice
tel.: 02/2090 1579

Otváracie hodiny:
Po - Pi: 10:00 - 18:00

Kontaktná osoba: Matej Matkobiš
E-mail: serviskeaupark@istores.sk


SWISS spol. s r.o.

Apple Authorized Service Provider

Pestovateľská 13 (areál OC Korzo),
821 04 Bratislava
tel.: 02/6720 2080

Otváracie hodiny:
Po - Št: 08:00 - 17:00
Pi: 8:00 - 14:30
Viac informácií tu

E-mail: servis@swisshp.sk



Reklamácie

E-mail: reklamacie@istores.sk,
tel.: 02/2090 1527




Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:
Zariadenie môžete priniesť osobne do autorizovaného servisného strediska (iStores Avion a SWISS), do hociktorej predajne iStores alebo sídla spoločnosti WESTech alebo ho poslať kuriérom. Po ukončení reklamácie vám príde notifikácia e-mailom alebo SMS a zariadenie si buď vyzdvihnete alebo vám ho zašleme po vzájomnej dohode. Všetky predchádzajúce neautorizované zásahy do zariadenia, opravy a výmeny súčiastok v neautorizovaných servisoch môžu mať za následok stratu záruky na zariadenie.


Uplatnenie záručnej reklamácie:

  • na tovar zakúpený na území SK fyzická osoba/ občan 24 mesiacov od kúpy
  • na tovar zakúpený na území SK právnická osoba 12 mesiacov od kúpy
  • na tovar zakúpený v rámci EU fyzická osoba/ občan alebo právnická osoba 12 mesiacov od kúpy
  • na tovar zakúpený od SK Operátora fyzická osoba/ občan alebo právnická osoba 12 mesiacov od kúpy
    (v prípade že operátor SK poskytuje 24 mesačnú záruku druhý rok záruky je potrebné uplatniť si priamo u operátora)
  • na tovar zakúpený mimo krajín EU fyzická osoba/ občan alebo právnická osoba 12 mesiacov od kúpy
    (v danom prípade nemusí byť garantovaný servis zariadenia z dôvodu odlišnej lokalizácie zariadenia)


Pre uplatnenie záruky je nevyhnutné:

  • doložiť k zariadeniu čitateľný doklad o kúpe
  • pre produkty iPhone, iPad, iPod, Apple Watch vypnúť službu "Nájsť moje zariadenie" priamo v zariadení alebo cez iCloud.
  • produkt musí spĺňať záručné podmienky výrobcu
  • skontrolovať vek zariadenia a príslušnú dĺžku záruky môžete podľa sériového čísla zariadenia (tu nájdem sériové číslo zariadenia) na stránke check.apple.com


Pozáručné opravy zariadení:

  • sú vykonávané opravou, výmenou súčiastky alebo výmenou SWAP modulu (SWAP = výmena zariadenia za rovnaký model, pôvodné zariadenie ostáva majetkom výrobcu)
  • po diagnostike vady vám zašleme informáciu o cene opravy formou cenovej ponuky zaslanej mailom na vami uvedenú adresu
  • po schválení cenovej ponuky je vykonaná oprava zariadenia
  • v prípade neschválenia cenovej ponuky na opravu môže byť diagnostika vady a procesy s tým spojené spoplatnené vo výške 20 € bez DPH / 24 € s DPH


Ostatné postupy definuje reklamačný poriadok WESTech, spol s r.o.



Jazyková dostupnosť v predajniach: SK | CZ | EN. Ostatné postupy definuje reklamačný poriadok WESTech, spol s r.o. Všeobecné obchodné podmienky pre Apple Autorizovaný servis nájdete tu.

iPhone MacBook Apple Watch iPad Mac AirTag iPod Apple TV Slúchadlá Beats AirPods
 

K prevádzke nášho webu www.istores.sk využívame takzvané cookies. Cookies sú súbory slúžiace na prispôsobenie obsahu webu, na meranie jeho funkčnosti a všeobecne na zaistenie vašej maximálnej spokojnosti. Používaním tohto webu súhlasíte so spôsobom, akým s cookies nakladáme. Viac info...